пʼятниця, 10 березня 2023 р.

 Про здоровий спосіб життя

🍎🥒⛹️‍♂️🏃‍♀️ говорили в Олександрівській бібліотеці для дітей із здобувачами освіти 5–Б класу👫🧍‍♀️👭 (класний керівник Поцелуйко Т.О.) КЗ Олександрівський ліцей №2, під час години здоров’я «Я здоров’я бережу, сам собі допоможу». Змагалися у швидкості, спритності, витривалості. За допомогою цікавої вправи «Скріпка»📎 визначили, що неможливо відновити повністю здоров’я якщо ти його занапастив і зруйнував; граючись розрізняли «здорова"🧒 людина чи «хвора»🤦‍♀️; змагалися у грі «Малюємо разом» 🖍🖌 де домальовували «голови» «дракону», які на їхню думку підривають наше здоров’я; під час гри «Режим дня» визначали та корегували свій режим та раціон; висловлювали свої думки щодо збереження здоров’я за допомогою найвідоміших прислів’їв. Наприкінці заходу діти поділилися своєю думкою про те, яке має значення здоров’я у нашому житті і закликали займатися спортом🏃🤾‍♀️🤸‍♀️🤽‍♀️, вести здоровий спосіб життя. Саме за здоровою молоддю – майбутнє України🇺🇦🇺🇦🇺🇦.





Немає коментарів:

Дописати коментар