пʼятницю, 12 березня 2021 р.

 









 ЗДОРОВИМ БУТИ МОДНО

      Особлива увага нашого суспільства сьогодні направлена на зміцнення здоров’я підростаючого покоління, на виховання його в дусі негативного ставлення до шкідливих звичок, виховання у дітей навичок здорового способу життя та відповідальності за нього, адже здоровий спосіб життя юного покоління є гарантом здоров’я всієї нації.

      Здоровому способу життя, тиждень якого проходив в усіх школах селища був присвячений квест «Ми обираємо здоров’я». На нього завітали учні 4-б класу Олександрівської філії КЗ «Олександрівське НВО №1».

   Провідний бібліотекар бібліотеки  розповіла їм про історію створення Всесвітньої організації охорони здоров’я,  про користь фізкультури і спорту, про корисні вітаміни та харчі.  А потім розпочалося  найцікавіше. Чотири команди класу отримавши маршрутні листи з станціями завдань та розпочали їх виконання, під час яких  проявилася  дитяча кмітливість, винахідливість та знання ( як зберегти своє здоров’я – станція   « Розумники», «Нехворійка»,  підтримати і зміцнити його «Квіточка-семиліточка», «Місто Смаколиків», дотримання режиму дня – станція «Мелодія здоров’я». Наприкінці заходу була проведена «фруктова лотарея», завдяки якій діти отримали солодкі корисні призи.

      Здоровий спосіб життя сьогодні – це вимога часу. Бути здоровим – це актуально, модно і престижно, що і доказали наші відвідувачі, показавши високий рівень знань з цієї тематики.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар